Sova över hos trygve :D

YEah :D

TjaboO, Tänkte berätta om gårdagen som var, hur ska jag säga det.... As ROLIG :D   Jag åkte till tryggve och då satt dom och kollade på film. Sen började vi dampa, Vi höll fast emma och slog henne :$ tHIHI, sen sa trygves mamma att vi skulle gå ut för det lät som att vi skulle riva huset. :D Så då gjorde vi det. Haha, Jag och tygve fick värsta Rycket och bah: ska vi testa att kissa när vi åker? Jag bah: visst :D   Sen drog vi iväg där det inte var så mkt folk och så ställde vi oss på brädorna och åkte iväg xD EpiC trygve kissade på din bräda och jag på mina byxor + brädan för jag råkade åka in i gräset :$  Haha, Skiit kul.

Sen stack vi och hämta trygves cigg och drog till emma och carrO. Sen började vi gå ner mot samhället OCh mkt skratt på vägen xD  Sen var vi på sénen och dampade oss, haha det var värkligen skiit kul xD sen bestämmde vi oss för att dra hem till trygve igen, Och när det var kanske halva vägen kvar så, Tror jag att emma sa att hon frös, Så jag började klä av mig O.o (damp) först fick hon min tjock tröja sen min T-shirt sen mina skor O.o  Haha sen så gick vi så ett tag sen jag bah: någon som vill ha mina byxor trygve bah:.....Jaah :D  haha, xD så jag fick tillbacka min t-shirt så jag gick i kallingar, en T-shirt och strumpor x'D

haha Ni skulle sätt osS , Länge sen jag hade ett sånt FucCking damp xD  Sen gick vi in till Trygve och hans mamma skrattade och allt haha (PINSAMT) :O ^^ Sen bytte vi kläder igen, MEn sen så skulle emma ta mina mjukis byxor :( men VI tog tillbacka dom x) sen kollade vi typ någon rolig film om några tjockisar som blev mobbade, xD   Haha sen skulle vi lägga oss Så vi gick och la oss och ag somnade direkt, Sen vaknade jag drog på mig kläder, sen kom MammI och hämta mig :D sen så när jag kom hem tog jag en dusch (SKÖÖÖNT) och nu sitteR jag här i mjukisar och någon ful röd tröja x) Aja Släng in en kommentar If you Want toO :D Baj baj :*


OLd pixX





Kommentarer
Postat av: Caroline a

HAHAHAH nej vi hade nt damp (a) <3

Och du hade ju t-shirten lite fel me xD upp o ner på benen xd

2010-05-06 @ 11:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0