Sk8 och brottas med Tr(Y)gve :D



TjaboO, Dagen började med att jag vaknade och plattade håret sen drog jag på mig kläder och åkte till bussen, (A/Y)   Iaf Sen satt jag på bussen och hade almänt tråkigt x( Men sen när vi va i skolan så typ åkte vi till (fläns ost) sopphantering x'D haha det hette något annat, Men något med flis eler nått så jag döpte den till fläns :D  IAf sen kollade vi en as bra film som heter (kommer inte ihåg) xD Skiit skojj sen drog vi hem till roni och chilla framför datan och kollade på roni's Tjejer på hans Facebook,  och på Alles, SnUUskissaR :O ^^ Sen vare gympa.. Förlåt emelie men det söög -.-  x)) Sen åkte jag hem igen och då lekte jag med Trygve :F Shiit kul :D ;$ Vi stack och sk8A lite sen drog vi hem till trygve och chilla, men sen fick trygve för sig att vi skulle brottas, haha Det var EpiC jag slog i huvudet typ 5 gånger så har skit ont i de nue x'D  Trygve dum x) Sen gjorde han någonting med min hand så det cpade DX  Men det gick över (:  Sen chilla vi sen stack jag hem, Skiit kul dag AszÅ ,   MEn ska äta Middag nue, ( LIte sent kanske) haha Baj bja ;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0