Plantera skog, Yaeh, -.-



TjaboO, idag har jag inte sovit alls mkt. La mig vid typ 12 efter att ha snackat med underbara josefin ^^, Sen typ skulle jag upp vid kl halv 8 -.-" plantera skog för att tjäna ihop lite pengar för skolresan, x)  Aja, det var ganska seegT men nu är det klart och jag slipper plantera ngt mera :D ( HAPPY FACE)  Aja, Tänkte ta en duscH om mamma blir klar snart x/  Aja sen ska jag vell chilla kanske sticker ner och skejtar lite. Och så vill jag bara säga att jag saknar JoseFIN jättemkt och jag kommer ju typ dö när du och ja ska vara ifrån varandra i typ 9 dagar eller nått, :( KOmmer sakna diig Skiit mkt, och vi får inte chansen att fira 1 månad med varandra för att då är du i turkiet och jag ska åka iväg till tyskland.. Skulle vilja vara med dig då :( <3  Men det kommer ju bli flera månader ^^ Nu kom mamma in och sa att hon hade duschat så nu ska jag hoppa in och bli lite frecSH :D  Baj baj ;*





Kommentarer
Postat av: Josefin Johansson

Åwh saknar dej med !

love you<3

2010-05-01 @ 18:14:04
URL: http://josefindadoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0