JoseFIN <33



TjaboO, min helg har varit Awesome! haha Josefin gillar inte att jag säger Awesome eller Amazing, Hon hatar det xS haha Så då säger jag det hela tiden (:  Aja Jag drar lite snabbt vad jag har gjort i helgen ;D

Fredag: Var hemma hos kevin och sov över, Tog hål i ögonbrynet (Y och Så vi körde lite moppe och så typ (:

Lördag: Tog bussen in till stan, stannade hos andrea i typ 30min sen till joseFINs komfa, sen efter det åkte jag hem till josefin, och träffade hennes Roliga och as coola släkt ^^ Det var kul, Sen så stack dom hem vid 5-6 tiden då kollade vi film sen stack vi över till josefins kompis Becka och hängde där lite, det var typ "fest" där men se stack vi hem igen, Sen film Och massa mys (A ^^

Söndag: vaknade låg och myste med josefin, KOllade film tills kanske 1-2 någonting, gick ner och Käkade, sen åkte jag hem, tog en dusch och nu sitter jag här och bloggar, ^^

Jag kommer sakna diig josefin, Skiit mkt :( Kommer kännas helt tomt utan dig. Det kommer kännas som ett stort hål i hjärtat när du åker, jag känner det på mig. Och jag som tycker det är jobbigt att vara ifrån dig i någon dag. Och nu kommer jag vara ifrån dig i 2 veckor :O Detta kommer inte att gå.. Men Tänk så glad jag kommer vara när jag kommer hem, och sen får träffa dig igen, Jag kommer ju lätt börja lipa då (':

Älslar diig Josefin Och kommer alltid att göra vad som än händer, Jag lovar <3






Kommentarer
Postat av: Josefin Johansson

Jag kommer sakna dej mest :/

Älskar dejjj :D <3

2010-05-09 @ 17:22:01
URL: http://josefindadoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0