R.I.P



R.I.P

Jag brast ut i tårar när pappa berättade att du var dör. Det var ungefär 40min sen. Jag har fortfarande inte fattat det. du som alltid fanns där, du som alltid var så glad och positiv. Någon gång måste man dö men för mig så kunde du inte dö och det känns som att du fortfarande finns där. Du var jätte gammal och det är inte många som blir så gammla som du blev. Du ska veta att jag älskade dig av hela mitt hjärta. Du är ängeln och nu får du resa hem och jag hoppas inerligt att jag snart får träffa dig. Dom flesta tycker vell inte att det är en så stor grej att deppa för sin gammelfarmor. Men vet ni vad? hon bettyde som sjukt mkt för mig och hon fanns alltid där och jag kunde se henne som en extra farmor. hon brukade säga att hon brukar be för oss och då känner man sig så dum när man i andra stund går och tex dricker som jag har gjort. Jag känner mig så dum och jag vill säga förlåt. Men du kommer alltid leva kvar i mitt hjärta och där ifrån komme du aldrig. Jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0