I morgon kommer min Älskling ! :D (Happy face)


TjaboO bloggen ! Idag har jag bara varit hemma chillat, Solat, Tittat på tv ,städat och skejtat ! =D Imorgon kommer ju josefin och på tisdag så är det 2 månader som vi har varit tsm :O Kan ni fatta? 2 månader? :O Dom månaderna har gått skiit snabbt ! Känns som det var igår som vi stod där på bron och såg varandra in i ögonen ^^ Det var underbart!  Och josefin? Jag har bara fått mer och mer känslor för dig för varge dag. varge gång jag ser dig blir jag pirrig, helt varm och vill bara krama om dig, se dig in i ögonen bara vara vid din sida. 2 månader betyder inte bara 2 månader. Det betyder att vi har valt att vara tsm med varandra och 2 månader är bara början på våran relation. Jag vet vem jag vill ha och et är du josefin. Ingen annan. Som du sa 2 månader. nu börjar allt kännas mera seriöst. Jag håller med. Först trodde jag bara att du var en "Player" och det trodde du att jag vah så det är lite kul ^^ men sen efter alla telefon samtal och allt så lärde vi känna varandra snabbt. Kunde ligga en hel natt och prata med dig, Tills jag somnade x'D Förlåt mig (A ^^ Och ligga och smsa hela nätterna, dissa allt som var runt om. Bara tänka på dig. Jag skojjar inte.. I början kunde jag inte tänka på ngt annat än diig, Ingenting. Jag kunde ligga och knarka bilder på dig och massa och aldrig få nog, jag slutade till och med att äta. Jag vill aldrig att du ska gå. för du är en av dom bästa sakerna som har hänt mig. du är den underbaraste jag vet och jag vill dela hela mitt liv med dig. Du är dig själv, du är rolig, smart, söt, snygg, vacker både på insidan och utsidan. Du är den tjejen jag ÄLSKAR. Du är mitt allt josefin johansson. Och jag kommer alltid att älska diig <3



Kommentarer
Postat av: Josefin Johansson

<333333333333333333333333!

2010-06-16 @ 00:13:25
URL: http://josefindadoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0