As nic3 hos andréa =)



TjaaO. Jag har ju varit borta hos Andréa sen i tisdags och haft det soft. När jag kom till henne så stack vi och kollade på speedway och det var skit nice =) Sen stack vi hem och chillade. Dagen där på så var vi med Anton,Kajsa och någon mer tjej som jag inte kommer ihåg vad hon heter x) vi typ badade kl 11 eller nått på kvällen. Yeah ! (A) Sen stack vi ut och gick i en timma =) Sen efter det så sov jag som en stock :D Sen vaknade vi vid typ 11 kanske drog in till stan och fikade med Andréas pappa sen upp till hennes mormor och lämna min väska för den var jätte tung. sen ner till netto och möta Emilia och få pengar av Andréas mamma. Sen stack vi Till gallerian och Andréa köpte en jätte fin klocka och sen köpte hon en pircing med som var jätte fin . Sen satt vi i "Parken" och glode och hade det lite halv flummt. Sen skulle andréa sola så vi fick sitta och vänta. xP sen kom Emilias mamma och så åkte vi hem till henne och stack till en lekpark och lekte (A) Sen så kom mamma och hämtade mig så jag fick säga hejdå ='( Men det har varit skit kul. TAck alla för aa vi hade det Awesome (Y) =D <3


(Bild på kläderna jag köpte)
=D


~

Kommentarer
Postat av: sis :)

fyfan vad kul vi hade :)

Nu är jag hos Michael :D<3

2010-07-26 @ 15:21:25
URL: http://andreeewgsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0