~Inlägg~



Tja bloggen. Det var ett tag sen nu men jag har inte glömt bort dig. Aja, Jag var ju på öland med Josefin och hennes familj och det var jätte kul bortsett från vädret "/ vi har varit och kollat på zilla och totte och underskatta dom inte :O det var seriöst skit kul x'D  Sen så stack vi hem på fredagen chillade, och jag fick ett par bad byxor av josefin och det tycket jag var skiit gulligt ^^ sen drog vi till marknaden i virserum och mötte min mamma och lilla syster. vi åkte någon konstig karusell som gjorde skit ont x'( Sen hängde ju Josefin med mig hem och vi har bara tagit det lungt och varit med jesper. Det var skojj =D BTW, igår fixade jag windows 7 till min dator och jag är skiit nöjd ! Sitter just nu och laddar ner lite spel. Men jag bloggar mera senare . BAJ BAJ =)



Kommentarer
Postat av: hanna

vi har bara tagit det lungt och varit med jesper.

ja, de va ju percis vad ni gjorde ;)

2010-08-06 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0