GÄSTBLOGG A LA EMMA

Hej,
jag måste bara tala om,
att jag saknar Jonathan.
saknar att alltid träffa honom varje dag innan skolan,
och varje dag efter.
det var lix höjdpunkten med att åka buss,
att sitta o snacka skit eller bara flumma loss med någon man håller kärt,
om man inte var på humör på morgonen,
gjorde han mig glad,
likadant efter skolan om jag var trött eller haft en jobbig dag,
Känner att klumpen i halsen växer,
kommer la förmodligen börja lipa snart -.-
men hursomhelst,
jag hoppas verkligen att du förstår hur mycket du betyder för mig,
vi har kännt varandra i typ 2 år ?
vi har båda sårat varandra,
men vi klarar inte av att vara utan varandra,
iaf inte jag.
jag blir ledsen av det.
för det känns som om att en bit fattas i hjärtat,
du har alltid funnits där för mig,
hjälpt mig så mycket,
det tackar jag dig för!
och jag har försökt så gått jag kan med att finnas där för dig också,
tyvär lyckas jag inte alltid.
det är jag ledsen över.
men aa,
du är som en lillebror för mig,
eller aa "storebror " som du säger,
Du får inte glömma bort hur mycket du betyder för mig,
även om vi kanske inte kommer ses på ett tag,
 så du betyder otroligt mycket för mig,
glöm aldrig bort det !
Jag älskar dig lillebror !

// Emma


Kommentarer
Postat av: Din syrra Olli<3

Jag säger det samma här jag älskar dig jontte av hela mitt hjärta och du betyder otroligt mycket för mig<3

2010-09-01 @ 15:41:20
Postat av: Marie

skön design. :')

2010-09-13 @ 18:02:28
URL: http://pollis.blogg.se/
Postat av: Josefin Bellini

mysblogg :)

2010-09-13 @ 19:05:44
URL: http://minibellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0