Segdag.se

~

TjaboO, Bloggen och mina Alla blogg läsare, Idag har jag varit på ch, käkade lunch typ alle var och käkade samtidigt som mig så det var ju nice, sen ch ingen.. Sen stacka jag ner till stationen träffade Emo/bög johan, satt och snackade med han ett tag. sen Kom bussen typ :P Aja varit på soc möte nu iaf, Ååh vad jag hatar det. Seriöst dom behandlar en som om man vore 7 eller nått, Aja.. Vet inte om jag pallar gå i mon, Kanske stannar hemma min hals är inte som den ska och jag fryser,..  Men aja Hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag har haft iaf, Och jusste Emma hansson fyller 16 år (: GRATTIS! Aja, Baj baj <3 BIld på mig och emma :D

OnlY you can make me smiley When Im Sad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0