~R.I.P MOrFar~



Morfar  65 år,

 

MOrfar,jag skriver detta till din med tårarna i ögonen. Ända sen du lämnade oss har det känns tomt i mig det har känt som att någonting har saknats, Jag kommer ihåg när MOrmor ringde till oss och sa att du hade dött, Jag fick gråta mig till söms den natten, det kommer jag aldrig glömma, Jag kommer ihåg när vi snickrade ihop en leksaks bil av ved trän, jag har fortfarande kvar den, och det är en av dom sakerna jag inte skulle byta bort mot något annat i hela världen, Jag blev jämnt så glad när vi skulle åka till dig och mormor. Kommer ihåg att jag brukade sitta i ditt knä och kolla på film. Nu är du borta, borta.. Mina tårar rinner, men det finns en plats du ALLTID kommer finnas och där ifrån kommer du aldrig, Älskar Dig!

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Krille nånting:P^^

R.I.P.<3(L)

2010-04-17 @ 21:37:48
Postat av: Josefin Johansson

<33

2010-04-18 @ 11:59:56
URL: http://josefindadoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0