KväLL



TjaboO, Klockan är typ 20 över 9 och jag har tråkigt vet inte vad jag ska göra. Några förslag? Juste Idag så skulle jag träffa Älsk lite innan Praktiken och då så står hon meeD ryggen mot mig och jag kolla på hanna och josefin har inte sätt att jag har kommit och jag tar tag i henne och hon skriker som en gris Haha As kul x'D Tror jag ska vara hemma i mon, mår inte bra min näsa bara rinner och har ont i min hals, OCh jag saknar Skolan :O Matsalen när vi kunde skratta oss hesa när vi kunde bara sitte och chilla, Azzå shiit vad jag kommer sakna er 9:or när ni sticker sen, :( Aja, MEn nu ska jag hitta på ngt, Kan ju inte sitta här och dega. HArre Gött (Y









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0