Jonathan + Josefin,

Jonathan + Josefin



JAg kommer ihåg den första gång jag såg dig, jag blev helt varm jag tror du skulle slå mig, med din blick som du gav mig, den där sköna eftermiddagen. Du gav mig en kram som jag aldrig kommer glömma, Jag vann ditt hjärta jag tror jag börjar drömma, Nu sitter jag här och tänker på dig , OM allt som har Hänt och att du nu är min tjej.Du och jag det kommer alltid vara vi, du och jag Jonathan + JoseFIN Jag lever i en dröm som du och jag har skapat, en egen dröm som jag alltid skulle sakna, om du försvann skulle jag börja gråta , jag skulle fråga gud om livets stora gåta, jag skulle sakna dig för varge dag som gick men jag skulle också tacka för dagarna vi fick. 
~

Du och jag det kommer alltid vara vi du och jag Jonathan + JoseFIN..



Kommentarer
Postat av: Josefin Johansson

Jag älskar dej !

Så obeskrivligt mycket.

du och jag för alltid rigth ?

Jag vet att alla säger alltid du och jag , och endå håller det inte.

men asså jag är säker på att jag aldrig lämnar dej.

helt säker.

Med dej kan jag se en framtid jag inte kunnat se med någon annan, vi är så lika men endå så olika.



Jag trodde att jag hade känt äkta kärlek.

men det hade jag nog inte.

ingen kärlek är väl den andra lik,.

men detta är inte överhuvudtaget likt det jag känt för någon annan.

När jag vet att jag ska träffa dej blir jag as narvös skakar och kallsvettas ,

men när jag väl ser dej och du kramar om mej försvinner det där och det enda som finns kvar är att mitt hjärta slår många mer slag en normalt och pirret i magen.



Your world is my world



And my fight is your fight



My breath is your breath



And your heart is my heart



I love you till the End <3

2010-04-25 @ 20:37:39
URL: http://josefindadoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0