CitY herr mode, YääY.. -.-



TjaboO, idag var jag as trött när jag vaknade, Kände att jag inte pallade fixa mig. Drog på mig lite kläder ba, sen typ stack jag till bussen, träffade Andréa på bussen så satt och snackade med henne typ, Sen träffade jag Älsk ^^ Alltid mysigt att kramas ^^




Sen stack jag till skolan gjorde lite arbete, sen stack jag till city herr mode, OCh vad ska man säga? precis när jag kom in där så fick jag ett par jeans och 100kr, så jag skulle gå iväg och köpa någon tråd till några Jeans, HIhi det var typ de roligaste på hela dagen x) Sen när jag kom Tbx så fik jag typ lägga kläder i storleks ordning och massa, Sen stacka jag och träffade andréa så käkade vi Lunch, (Y haha Vi hade skiit kul vid matbordet haha, Började gråta av skratt x'D


Det var Awesome :D Sen stack jag och köpte en stav till ögon brynet för jag ska ju Ta hål där Snart  och då träffade jag kevin :D sen hängde han med till Ch och sen gick han och köpte en cola åt mig x) haha  Sen typ packade jag massa saker x)) sen stack jag till bussen då var klockan typ 2 eller nått, :P TYhihi, Aja Tänkte ta en skön dusch Nu.. Socilaen på Onsdag -.-"  Aja Kommentera Gärna :D   BAj BAjh :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0