~Ajj*


Igår så var jag ute och åkte lite skatebord, Så typ ramlade jag och slog i knät så det gör "SKIIT" ONT. Men det är vell okeY, Sena vare velle inget mera med de, VAknade i dag av att mamma sa till att vi skulle väcka pappa för han fylde år, sen drog jag till skolan, Sen träffade jag MIN söta JoseFIN, MKt pussaR (A) Love YaaAh ^^ Sen har man Utveckling samtal i mon! Palla -.-" sen på lördag ska vi plantera skog i flera timmar,... ORKA O.o Aja Måste ju fixa pengar till skolresan, just nu har jag kanske.. Ca: 700kr och måste få ihop 2000kr Så det är lite kvar, MEn ni får ha det så bra PUss PÅ ERR ;*






Kommentarer
Postat av: Josefin Johansson

Love you to ;*<3

2010-04-15 @ 17:46:30
URL: http://josefindadoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0