15/4 ~



Dagen var BÄST, på morgonen träffade jag JoseFIN och sen blev det några pussar, sen vare skola Ganska kul i dag faktiskT måste jag säga :D Sen träffade jag joseFIN och vi typ var lite och så var det några Raggar som typ bah; Åhhh, ushh när vi hånglade, DeT var kul ^.^ Men gick vi till willys igen och kolade på vattnet typ, Och då blev det VI HapPY Face eller vad? :D Sen stack jag till bussen och sen typ somnade jag på vägen hem ^^ Alltid nice (Y Sen käkade jag och nu sitter jag här och Knarkar MUSIC (A) Aja HejHoPPgumMISnopP,.. Älskar Dig JoseFIN 15/4 <33




Kommentarer
Postat av: Anonym

Naww så sött :D

2010-04-15 @ 18:58:33
Postat av: Josefin Johansson

Fan vad jag älskar dej!<3

2010-04-15 @ 20:45:29
URL: http://josefindadoll.blogg.se/
Postat av: olli

vad söta ni är tillsammans :)<3

2010-04-16 @ 09:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0