(//0.0\\)



TjaboO, Alla blogg läsare, Idag skulle vi plantera träd så det var bara att gå 0PP tidigt, sen planterade vi från ungefär kvart i 9 till 2, Förast var de jbbigt, dom första timmarna bara stack iväg typ. sen blev det jobbigt och segt men , Aja nu är det gjort iaf och sen kom mormor sen satt jag och Hennes man och kollade del finalen i ishockey Hv71 - DIF . Hv71 van så nu står det 1-1 i matcher, Aja nu Tänkte jag chilla kolla någon film och ta det allmänt lungt (: BAj baj :* MIn fina bild jag tog ;D



Kommentarer
Postat av: Krille nånting?^^

aaa det var en lyckad dag:D^^ hahaha:)

2010-04-17 @ 21:07:07
Postat av: Krille nånting:P^^

hahah det blev en lyckad dag!;)^^ Faan vad chilligt att vi samlade i alla fall mkt:D

2010-04-17 @ 21:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0